Dobrý den, jsem cestovatel začátečník a potřebovala bych radu od někoho, kdo zná Pobaltí v Polsku. Našla jsem výhodné letenky na srpen - Vídeň-Gdansk a rádi bychom toho využili pro cestu k moři. Kdysi jsem byla na Helu a moc se mi tam líbilo, ale nevím, jestli už to není moc překombinované - myslím přesun z letiště na Hel. Nejpohodlnější by byl nejsoíš přesun lodí, ale taky nejdražší. (Je nás pět - 2 dospělí a tři starší děti, takže se to cenově dost nabaluje).Máte někdo zkušenosti s touto cestovní kombinací?Děkuji. .
4 okolí hotelu+ Krynica Morska+Frombork(vodní tramvaj)
5 na zpáteční cestě Malbork,Toruń
Možná by se hodil plán na ještě jeden den,když už pojedu takovou dálku,ale např. Słowiński park narodowy + Łeba jsou už trochu daleko z místa ubytování
@toncek:můžeš mi,prosím,konkretizovat místa,kde se dá parkovat zdarma?Dík
Parkoval jsem v té ulici s červenou čárou. Myslím, že kdekoliv za tou hlavní cestou směrem ven ze Starého města (modrá šipka) se dalo parkovat zdarma. Zrovna tady v této části jsou samé paneláky a nějaké místo se tam najít vždy dalo.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli někdo neví, zda je v Polsku nějaké místo, kde by byla voda v moři teplejší než jinde. Napadl mě třeba Pucký záliv nebo Helská kosa z jižní strany?
Tak jsem zpět.Počasí vyšlo,kdyby měl někdo otázky,ptejte se.Předem upozorňuji na katastrofální dopravní situaci kolem Radomska.Tam víc stojí,než jede.Doprava svedena do jednoho pruhu(v jednom případě ze tří!!),do toho semafory,nervozní řidiči...Jel jsem to přes 10 hodin a to jen díky tomu,že jsem na posledním placeném úseku jel 150 km/h.
Tak jsem zpět.Počasí vyšlo,kdyby měl někdo otázky,ptejte se.Předem upozorňuji na katastrofální dopravní situaci kolem Radomska.Tam víc stojí,než jede.Doprava svedena do jednoho pruhu(v jednom případě ze tří!!),do toho semafory,nervozní řidiči...Jel jsem to přes 10 hodin a to jen díky tomu,že jsem na posledním placeném úseku jel 150 km/h.